Daktera Igora Kudrjavceva padomi

Gan strādājot ofisā, gan mājās darba diena nereti var paiet vienā vietā, sēžot pie galda. Lai tā paietu veselīgāk, aktīvāk un produktīvāk, vari savā ikdienā izmēģināt vairākus paņēmienus, lai aktivizētu sevi, kā arī izdalītos laimes hormoni. Sauksim tos par prieka avotiem. 🙂

Saberzē plaukstas

Ja darba diena Tev paiet pārsvarā sēžot pie galda, dakteris iesaka ik pēc 40minūtēm aktīvi berzēt plaukstu centrus. Plaukstās pēc ķīniešu mācības atspoguļojas plaukstas, līdz ar to tiek masēts un tonizēts viss ķermenis, kā arī aktivizēta asinsrite. Aktivizējas vielmaiņa, izdalās endorfīni (laimes hormoni).

Masē rokas

Kad plaukstas ir sasildītas, ieteicams veikt masāžu pa ārdelmu no pirkstiem līdz elkonim un atpakaļ pa iekšdelmu no elkoņa līdz pirkstiem. Šo vari atkārtot 10reizes. Šo masāžu vari veikt uz drēbēm.

Relaksējies

Dienas laikā vēlams vairākas reizes atgulties vismaz 5minūtes. Jo mugurkaulu balsta mazi muskuļi, dienas gaitā tie nogurst un mugura salīkst. Tālāk jau deformējas mugurkauls. Relaksējoties guļus stāvoklī, šie muskuļi var atslābt, un Tava mugura jutīsies labāk.

Klausies mūziku

Mūzikai ir jāpatīk un tai nevajadzētu būt agresīvai un skaļai. Klusināta Tev harmoniska mūzika sniegs prieku, iedvesmu un dažkārt pacels nedaudz virs zemes. Kādu mūziku vēlas Tava dvēsele tieši šobrīd? 🙂

Ko Tu saki par mazu devu klasiskās mūzikas sevis harmonizēšanai?

https://www.youtube.com/watch?v=JCbaIOz9NOA

Smaidi līdz ausīm 🙂

Vaigu galos atrodas receptori, kas savienojas ar centru, kas atbild par emocijām. Attiecīgi, ja seja smaida, emociju gamma kļūst gaišāka, tā ir netieša smadzeņu masāža, izdalās endorfīni. Ja ir skumji – pasmaidi-, lai arī cik grūti tas būtu. J Šajā brīdī pieslēgsies kontrolējošais prāts, bet to ir kaut uz mirkli jānoliek malā. Prāts vēlas uzkundzēties, bet jāatceras, ka mēs esam vadošie, un prāts ir mūsu rīks un instruments, kas, pareizi trenēts, var izdarīt lielas lietas. Bet, izlaists brīvībā, var arī sadarīt lielas nekrietnības.

Vari praktizēt 10smaidu ciklu – uz ieelpu pasmaidi, lūpu kaktiņus velkot uz augšu, mute paliek aizvērta. Uz izelpu atbrīvo lūpas. Ja lūpu kaktiņi neceļas uz augšu, palīdzi ar pirkstiem.

Atbrīvoties no stresa palīdz arī vingrinājums – ieelpojot virzi elpu uz leju un izelpo caur kājām.

Harmonizē ķermeņa puses

Pamasē kreiso ausi ar labo roku. Kā veicas? J Ķermenis ir pieradis, ka katra smadzeņu puslode atbild par savu ķermeņa pusi. Attiecīgi, ja ar kreiso roku aizskar labo ausi, smadzenes apjūk. Veicot šādu masāžu, tiek trenētas smadzenes, kā arī notiek kustība, kas ražo endorfīnus.

Pēdu masāža

Šo vingrinājumu ir ērti pildīt, sēžot pie galda ofisā. Novelc kurpes un ar pirkstiem kā kāpurs virpini pēdas uz priekšu. Uz pēdām tāpat kā uz plaukstām atrodas dažādu iekšējo orgānu centri, līdz ar to ar šo vingrinājumu tie tiek masēti. Ar to arī tiek uzlabota asinsrite ķermenī. Dakteris iesaka katru dienu iesākt ar pēdu masāžu.

Kurš prieka avots Tev patīk vislabāk? 🙂

Abelziedi small