+37126184545,  zieduplava@zieduplava.lv

+37126184545 zieduplava@zieduplava.lv

I-V 9:00 – 17:00

Lietošanas noteikumi

SIA Asteres, reģistrācijas numurs 44103137920, adrese Gaismas 19/10-15, Ķekava, LV-2123, turpmāk – internetveikals -, nodrošina mājaslapā pieejamo saturu un sniedz preces / pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas Noteikumiem.

1. Vispārīgie noteikumi

Ja patērētājs, izmantojot mājaslapas starpniecību, iegādājas preces vai pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību likumam, Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumiem “Noteikumi par distances līgumu” u.c.

2. Pirkumu veikšana

Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.

Lai veiktu pasūtījumus, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlieties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai veiktu pasūtījumu.

Pēc pasūtījuma veikšanas Jums tiks nosūtīta vēstule uz e-pastu ar pasūtījuma apstiprināšanu un e-rēķinu pdf formātā.

Internetveikals nesūta klientiem fiziskus rēķinus drukātā formātā.

3. Apmaksas noteikumi

Norēķinu valūta internetveikalā ir eiro (EUR).

Pirkumu ir iespējams apmaksāt, izvēloties sekojošas apmaksas metodes:

  1. Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor;
  2. Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor, LHV;
  3. Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor.
  4. VISA/MASTERCARD karšu maksājumi;
  5. Paypal apmaksa;
  6. Rēķina apmaksa savā interneta bankā.

Personas dati, kas nepieciešami apmaksas veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei AS Maksekeskus.

Līgums stājas spēkā ar veiksmīgu pasūtījuma apmaksas veikšanu.

Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu nav iespējams izpildīt, Pircējs par to tiek informēts un apmaksātā summa tiek apmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14dienu laikā pēc paziņojuma nosūtīšanas klientam. Atmaksa tiek veikta uz Pircēja norādīto bankas kontu ar pārskaitījumu.

4. Piegādes noteikumi

Preces tiek piegādātas uz sekojošām valstīm: Latvija, Lietuva, Igaunija, kā arī pārējās Eiropas valstis.

Preces tiek piegādātas, izmantojot:

  1. Omniva pakomātu;
  2. Omniva kurjeru;
  3. Baldonē piegāde bez maksas.

Piegādes izmaksas tiek parādītas pirms pasūtījuma apstiprināšanas.

Pasūtījumi tiek izsūtīti pircējam 1-5 darba dienu laikā.

5. Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14dienu laikā pēc preces saņemšanas. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona. Lai atgrieztu preci, nepieciešams iesniegt SIA „Asteres” adresētu iesnieguma oriģinālu par preces atgriešanu, kurā jānorāda rēķina numurs, maksāšanas datums, summa, konta numurs uz kuru jāpārskaita nauda un preces atgriešanas iemesls. 

Lai izmantotu 14dienu atteikuma tiesības, Preces drīkst izmantot tikai tam paredzētajiem mērķiem. Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Internetveikals patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Iegādātā prece nevar tikt atgriezta, ja tā ir izgatavota saskaņā ar pircēja personīgām prasībām vai arī atbilstoši pasūtītāja nosacījumiem. 

Lai atgrieztu preci, nepieciešams iesniegt SIA „Asteres” adresētu iesnieguma oriģinālu par preces atgriešanu, kurā jānorāda rēķina numurs, maksāšanas datums, summa, konta numurs uz kuru jāpārskaita nauda un preces atgriešanas iemesls. 

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14dienu laikā pēc preču saņemšanas nosūtīt Pārdevējam preces uz norādīto adresi: Zeltkalnu iela 7, Baldone, LV-2125 vai Pārdevēja norādīto pakomātu. Ja preci nav iespējams nogādāt iepriekš norādītajā vietā, ir iespējams pasūtīt transportu preces paņemšanai no Jūsu norādītās adreses, kas ir maksas pakalpojums.

Atgriežamai precei jābūt oriģinālā iepakojumā.

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14dienu laikā pēc preču saņemšanas nosūtīt Pārdevējam preces uz norādīto adresi: Zeltkalnu iela 7, Baldone, LV-2125 vai Pārdevēja norādīto pakomātu. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas Internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14dienu laikā, atmaksā Pircējam no tā saņemtos maksājumus, pamatojoties uz Distances līgumu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu nav iespējams izpildīt, Pircējs par to tiek informēts un apmaksātā summa tiek apmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14dienu laikā pēc paziņojuma nosūtīšanas klientam. Atmaksa tiek veikta uz Pircēja norādīto bankas kontu ar pārskaitījumu.

Internetveikalam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kad ir saņemta Prece no Pircēja vai apliecinājums par Preces atgriešanu. Visus izdevumus, kas rodas saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Internetveikals nav atbildīgs par par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kur ir ārpus Internetveikala saprātīgas kontroles. Pircējs tiek informēts par šādu apstākļu izveidošanos.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma.

6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem, kas bijusi piegādes brīdī. Pircējam ir jāinformē Internetveikals par preču neatbilstību nekavējoties – iesniegt sūdzību, sazinoties ar Internetveikalu elektroniski: zieduplava@zieduplava.lv

Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam.

Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Internetveikals, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunu preci bez maksas.

Ja preces nav iespējams labot vai mainīt, Internetveikals atmaksā Pircējam visus līgumā paredzētos maksājumus. Internetveikals uz Pircēja sūdzību sniedz atbild ne vēlāk kā 14dienu laikā.

7. Pircēja personas datu apstrāde

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Internetveikals nodod transporta kompānijai pakalpojumu sniegšanai tikai tos Pircēja datus, kas nepieciešami preču piegādei – vārds, uzvārds, telefona numurs, e-pasta adrese, sūtījuma izsniegšanas adrese.

Ja Pircējs ir nepārprotami piekritis saņemt Internetveikala mārketinga paziņojumus, Internetveikals sazinās ar klientu, informējot par jaunumiem un aktuālajiem piedāvājumiem. Šim nolūkam internetveikals izmanto e-pasta adresi, kuru Pircējs norādījis, piesakoties mārketinga komunikācijai.

Pircējs var jebkurā brīdī atteikties no mārketinga komunikācijas, rakstot e-pastu uz: zieduplava@zieduplava.lv

8. Strīdu izšķiršanas kārtība

Jautājumos, kas nav minēti šajos noteikumos, Internetveikals un Pircējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos likumdošanu un normatīvos aktus.

Puses visus radušos strīdus risina sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdodas atrisināt sarunu vai sarakstes ceļā, Puses strīdu risina Latvijas Republikas tiesā.

Privātuma politika